10 sanningar om mig själv?

Hrm...nu har min bloggkompis Sarah utmanat mig igen,
hon hittar på en massa tokigheter tycker jag ;)

Jaha då ska jag komma på 10 sanningar om mig och sen skicka
utmaningen vidare. Jovisst, det kommer nog att gå sådär...

Gör ett försök i alla fall ♥

10 SANNINGAR OM MALIN :)

1. Måste äta frukost innan jag beger mig på morgonen 

2. Blir lätt öm i öronen av mina MP3 hörlurar men använder dem ändå

3. Har ALLTID jobbat och kämpat mig till det jag velat uppnå...ingen
    räkmacka  här inte

4. Tycker INTE om att motionera men försöker att övervinna mig själv med
    POWERWALK, vilket känns som det bästa alternativet för min del

5. Badar bara i varmt vatten

6. Kan väldigt MÅNGA fula ord när jag blir irriterad ( tex om gräsklipparen
    inte startar efter en genomsvettig "försöka få igång halvtimme",  vilket
    ofta hände i somras )

7. Ger ALLTID minst 10 kronor i dricks till "Kvällspostkillen" på söndagarna,
    duktiga ungdomar som sköter sig ska premieras :)

8. Är intresserad av EKONOMI och tycker om att arbeta med bokföring

9. Vill skriva en BOK, har många upplägg men beslutsångest

10. Nöjer mig INTE med en 2:a plats, första plats...annars kan det vara

Det blev väl bra, det var faktiskt inte så svårt som jag trodde det skulle bli.
Nu skickar jag utmaningen vidare till några andra bloggkompisar...

Sabina   

Lotta

Sara

Madeleine

Camilla

Oj då...nu springer klockan iväg igen...kanske på tiden att dressa om o ta tag
i dagen :) Har varit duktig idag och faktiskt varit ute på den där powerwalken :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att läsa andras utamningar.. Jag åkte på samma sak av Sarah :)



Ha en bra söndag :)

2009-01-18 @ 13:44:58
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: raghaad

fin blogg :)

följa varandra visa bloglovin? :) lägg till i såfall och säg till så lägger jag till dig med ! :D

ha en bra dag.

2009-11-05 @ 15:27:06
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0