Gör ROLIGA, GALNA, SÖTA Pins hos oss :)



Oj vad vi skrattade idag i butiken...jag o Sara skulle slå våra
kloka huvuden ihop eftersom vi var tvugna att montera ihop
vår nya BÄSTA KOMPIS....nämligen en SUPER COOL 
 
                            PINSMAKINGMACHINE

Det fanns ingen svensk bruksanvisning och bilderna var inte de
bästa :)...och alla muttrar och småverktyg var helt insmorda med
kladdig svart olja :)

Det hela började urarta då Sara plötsligt får en smäll rakt upp på
näsan av själva handtaget på pinsmaskinen och vi kunde inte
sluta skratta ( fast det gjorde väldigt ont ) strax därpå klämmer jag
tre fingrar i maskinen...kändes typ som om man klämmer handen
i en bildörr...ja om man nu vet hur det känns!!!!???? Hur som helst...

Nu skrattar vi så att vi verkligen håller på att kissa på oss...som tur är,
är Lotta och hjälper till i butiken på fredagar och kan ta hand om
lite viktigare saker ute i själva butiken under tiden som vi håller på
att skratta ihjäl oss...

Kulmen på det hela tar vid när vi upptäcker en gul VARNINGSTEXT
fastklistrad på maskinen :) TAKE CARE WARNING !!!!!!

Jag trodde jag skulle dö av skratt :) Så hur det nu ska gå med vår
nya KOMPIS återstår att se. I morgon börjar eldprovet och jag kan
rekommendera ALLA SOM VILL GÖRA EGNA PINS att komma till
butiken EFTER KL 12  i morgon då både jag och SARA är på plats
i butiken...Sara är den som än så länge har mest koll på apparaten :)
själv behöver jag nog lära känna den lite mer :)

TA MED EGNA BILDER ELLER TEXTER SÅ GÖR VI UNIKA COOLA PINS

Jag var bara tvungen att göra ett inlägg om detta för det var så himla kul
idag på jobbet...hann ju inte fotografera så jag kan inte visa upp nyheten.
Lovar att visa några foto i morgon eller på söndag :)

TREVLIG HELG,

Malin ♥

Ps. LÅNGLÖRDAG I MORGON 10-17

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Taack :)

kram Sofia

2009-01-30 @ 21:26:40
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter spännande att göra egna pins. Det måste jag testa!

KRAM

2009-01-31 @ 09:50:58
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken rolig idé :) Önskar att jag kunde ta vägarna förbi.



Happy lördag!

2009-01-31 @ 10:49:37
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR : Är man sugen kan vi lätt fixa det ifall ni skickar eller mailar passande bild till oss :)Så kan ni köpa er egendesignade PIN...

2009-01-31 @ 18:26:12
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0