HELLO KITTY NYTT o GRANNENS LEJONKATT



Tycker att den här lilla serien i svarta Hello Kitty saker är
riktigt läcker...inte fullt så "flickig" som det övriga vi har.
Så vill man köra på den lite tuffare stilen så är helt klart
dessa sakerna fina acessoarer till rummet...

            
                       
Papperskorgen är i svart blank plast och tygväskan
går även att bära som rygga. Koppen är i svart porslin
och den matchande skrivboken har linjerade små papper
för dina "kom i håg".

På tal om söta katter så kommer ofta min grannes katt o
hälsar på utanför mitt. Han heter LEO o har sin favoritplats
på fönsterbläcket utanför mitt kök :)

Han har varit gäst här i 11 år  ( ända sedan  jag flyttade hit ), sen
har han haft något litet uppehåll då Hugo föddes för han blev
lite avis på den lille bebisen, men så nu när Hugo blivit stor
är han här varje dag igen. Jag är allergisk mot katter men det
är så trivsamt att få "låna" söte Leo lite för han passar så bra in
i det där lilla fönstret :)

           
               Leo tittar in, han e så söt o snäll :)

Kommentarer
Postat av: Katja

haha va söt katt :)

2009-01-21 @ 15:16:56
URL: http://www.lyckokatten.se
Postat av: Malin

Hello Kitty är såå söt :)

2009-01-21 @ 20:59:51
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Sabina

hmm, nej minns inte de riktigt. men vet du vad de heter så ska vi kunna fixa detta :) kram

2009-01-22 @ 10:00:50
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0