Kallt idag :) fiffig handvärmare för frusna fingrar :)

 

Minus 6 grader i morse när jag körde till jobbet,
kändes nästan lika kallt när jag skulle hem men
det visade sig bara vara minus 3 nu.

Kan tipsa om en superduber bra pryl som vi har
i butiken :) Det är en HANDVÄRMARE ( eller vad
man nu vill värma ), den lilla saken är fylld med
gelé och innehåller en liten metallplatta som du
helt lätt knäcker...då ser det ut som om hela
figuren blir till IS men det blir varmt :)

  
Diddlina handvärmare 50 kr Butik Jasmin

Det ser coolt ut när den förvandlas och den funkar
jättebra :) Efter att du använt den lägger du den i
kokande vatten under ett antal minuter och sen är
det bara att knäcka igen när du vill bli varm :)

 
  Finurlig liten pryl att ha med i fickan

Här kommer några "dagens" från butiken :)
Vilken duktig och arbetsam personal jag har
turen att ha. I like :) Bra jobbat idag...

    
Sara o Lotta på väg   Några kunder väljer
   till källaren :)            piercingfavoriter :)

                     
                   Påpälsad är rätta ordet
                   i denna kyla :) Jag fryser
                   jämt ;) nästan.Tur jag gillar
                   mössor :)

Nu är det iaf helg och den kommer att bli kanon...
Ha det toppen...Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0