Sån´t som gör mig glad :)



Då och då får vi trevliga mail från våra kunder. Det kan vara om precis
vad som helst. I dag fick jag ett sådant som gjorde mig så glad, vi fick
så mycket beröm att man nästan skulle vilja bosätta sig där i butiken
och bara träffa gulliga kunder dygnet runt :)

Nu längtar jag tills vi öppnar i morgon och man har den där lilla extra
glädjen i bakfickan :) att känna på lite då o då...

Ska bli kul att se ifall Sara piffat klart vårt skyltfönster efter allt
"köra julen ut" som vi haft denna vecka.

Storsäljarna denna vecka är än så länge de omåttligt populära 

                               KOOKYpennorna :)


         Några familjemedlemmar ur Kookyserien :)

Dessa samlar du på och deras namn och serienummer hittar
du på baksidan på varje penna :) Det finns dessutom en liten
silveretikett som intygar att din penna är en ÄKTA KOOKY :)

En praktisk liten karbinhake sitter på toppen så att du lätt kan
ha med din lilla maskot var du än är. Sätt fast den i dragkedjan
på din väska så har du piffat den lätt som en plätt :)

I morgon är det världens BÄSTA SHOPPINGTORSDAG :) Tro mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0