Designa eget MODE, NYA FRISYRER, COOLT SMINK :)

Jodå jag finns kvar...bara det att så här i semestertider,
stekande solsken, Kristianstadsdagarna mm så finns
det 1000 tals saker att förgylla dagen med :)

Har fått en del mail med förfrågningar angående den super
POPULÄRA TOP MODEL serien som vi säljer i butiken.
Målarböcker där du själv DESIGNAR KLÄDER, SMINK, 
FRISYRER, UTSEENDE
mm Här kommer en liten uppdatering
över vårt sortiment :)


Sminkbok med riktigt smink TOP MODEL 210 kr

Absolut SENASTE utgåvan av TOP MODEL SMINK bok :)
Innehåller RIKTIKGT SMINK som du använder både i boken
och på dig själv.


Bilder på TOP MODEL SMINKBOK, Butik Jasmin


Designbok kläder tjejer o killar 69 kr TOP MODEL
Tuschpennor 99 kr, Butik Jasmin

Den senaste utgåvan av TOP MODEL DESIGN är denna
där modellerna är både tjejer och killar. Innehåller fina
tips på hur man kan designa kläder, ansikte mm.

Tuschpennorna i samma serie är en självklarhet och
får dina modeller att framhävas i sina BÄSTA färger :)


Bilder på TOP MODEL DESIGNBOK, Butik Jasmin


Sminkblocket med stickers 65 kr, Butik Jasmin

I sminkblocket designar du frisyrer och smink, innehåller
även stickers med små accessoarer  som passar att
klistra in på modellerna :)


Flera tillbehör i serien, Butik Jasmin

Längst till vänster ser du ett något mindre block med spiral-
pärm, det kan du använda till anteckningar och det innehåller
även en mindre silhuettbild som du kan designa ( 45 kr ).

I mitten finns de tre storlekarna på collegieblock som har svagt
rutade papper och en svag kontur av en modelltjej.
Blocken finns i 3 storlekar och kostar 20 kr, 40 kr, 60 kr :)

Om du vill beställa varor eller lägga undan så maila mig
via prinsgrodan längst ut till höger här på bloggen. Beroende
på vilken skärmupplösning du har kan det behövas att skrolla ut
en bit :)

Kommentarer
Postat av: belen

jag kommer från sweden jag heter belen jag vill ha topp modell bok och jag är 10 år jag vill måla topp modell bok hej då

Svar: SVAR: Du får skriva en önskelista till dina föräldrar och berätta vad du vill ha. / Malin.
Malin

2012-10-27 @ 21:47:49
Postat av: Angelica

Hej ja skulle vilja beställa 2 st topp model smink bok om du förstår! Vad kostar det med frakt och så! / angelica

Svar: Svar: Hej Angelica. Antingen så kan du klicka in på vår webshop vilket är allra enklast www.butikjasmin.se och där klickar du hem det du vill ha :) Eller så får du mejla mig på [email protected] så kan jag hjälpa dig vidare. På shoppen ser du alla våra Top Model produkter :) Ha en bra dag. / Malin Butik Jasmin
Malin

2013-01-17 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0