Lena PH o Orup har rockat loss i Kristianstad :) I <3


Lena o Orup Kristianstad 23 juli :) ♥

Lena PH och Orup ÄR BÄST :) Vilken fantastiskt rolig kväll och natt det varit :)
Suveränt BRA SHOW, vilka artister....jag är så GLAD :)

Jag fick konserten i present av världens bästa Sara som jobbar hos mig i
butiken :) Hon vet vad man vill ha i 35 års present hon :) TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Artmade från Kristianstad var förband och de är superbra :) De bjöd på riktigt
bra sound i kväll :) Sen var det då äntligen dax för Lena o Orup...ja jag har inte
ord för hur bra de var alltså...

               
                Lena o Orup gav en fantastiskt bra show I ♥ it :)

                
                Jag o Sara innan konserten började :) fotograf Bina :)

Vi träffade på några andra kompisar på konserten ikväll och det blev
en GLAD kväll :) Detta var verkligen min allra BÄSTA födelsedags-
present :) Vet inte hur många gånger jag ska tacka för denna
magiska kväll :) TACK :)


Kommentarer
Postat av: - H*

- vad kul :)

2009-07-24 @ 01:14:05
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0