Skattjaktsdax i Kristianstad :) o presenttips till fröken :)

Ännu en varm härlig dag :) som jag gärna
tillbringat på stranden om jag haft möjlighet.

Lär bli fullt med folk idag på stan då det är
studenternas "SKATTJAKT" idag. Det hela går
ut på att studenterna får i uppdrag att fixa
fram saker från en lång lista så snabbt som
möjligt och det kan vara allt ifrån en mustasch
till en cykelkorg. Oxå har ju alla klätt ut sig på
alla möjliga tokiga vis :) Så det kommer att bli
en skojsig dag på jobbet :)


Armband 99 kr Butik Jasmin P for G

Kan tipsa om dessa små söta armband ur
Pearls for Girls collektion. Sötvattenpärlor som
finns i många fina pasteller. Jättefina att ge
som avslutningspresent till sin fröken i  skolan
eller på dagis :)

Hoppas jag hinner fotografera några fina
utklädda studenter idag så kan jag visa dem
här senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0