Snygga smyckesringar





Idag i butiken har storsäljaren varit snygga smycken från Pearls for Girls :)

Så snygga smyckesringar med olika budskap som hängs i kedjor runt halsen...
Ringarna kostar 49 kr och finns i texterna som du ser på bilderna.
Halsbandskedjor i många olika modeller finns för 99 kr.

Jag tycker att dessa halsband är så fina att ge bort till någon man tycker om,
kanske som en liten midsommarpresent :)

Ringarna kan med fördel användas två o två eller ännu flera i samma kedja :)

I butiken idag blev jag alldeles varm i hjärtat :) I bland blir man så glad över
så lite och idag fick jag en sådan där fin kommentar som man gärna vill höra :)
En dam frågade om det var jag som varit i butiken ända från början. Och det är
det ju och det är ju hela 16 år sedan jag startade Butik Jasmin. Sen sa hon att
jag såg minsann lika ung ut fortfarande :) Kan man annat än att tacka :) ????
Oxå tyckte hon att vi hade fin service och sådant blir man såååå GLAD över :)

Nä nu är det minsann ingen ro för vila inte...nu ringde telefonen och det är bara
att hoppa i joggingskorna för nu ska det ut och springas i skogen :)
Orkar egentligen inte men kan inte banga ur när man får sällskap i spåret :)
Tur med sällskap annars hade det inte blivit så många rundor...hrm...eller?

Ha en fin kväll :)

Kommentarer
Postat av: A

jaah dom var väldigt snygga ! :) kramen / A

2009-06-16 @ 20:48:57
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0