Tjejkväll med Kevin Borg



Hade en underbart härlig kväll i Tivoliparken i går. Det var
årets första strandhugg som gick av stapeln.

Kevin Borg, Rongedahls och Ann-Louise Hansson uppträdde
och det var minst sagt packat med folk i parken :)

               
                Födelsedagstjejen med stort S :)

Sabina fyllde dessutom år så vi passade på att fira henne
oxå denna trevliga kväll :) Det bjöds på kladdkaka med hallon :)
Smarrigt värre :)


Lååååångt därborta uppträder Kevin Borg :)

Snacka om mycket publik...

En av tjejerna i vårt gäng hade inte riktigt koll på artisterna och hela
tiden pratade hon om när Kenneth Berg skulle komma...och jag
fattade ingenting om vad hon menade...sen när Kevin kom upp på
scenen så sa alla : Oh nu kommer ju Kenneth Berg...ha ha ha
Hon visste inte vem Kevin var och allt var en språkförväxling...garv ;)

Vi hade en supertrevlig kväll och även om jag var som en isbit när
jag kom hem så kändes det helt okej :) och nu har jag ju fått se idol-
vinnaren Kevin Borg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0