Virrpella :) :)

Oj vad jag vimsat till det hela :)
Jag fick för mig att SKATTJAKTEN var idag,
men det visade sig att den ÄR först i morgon :)

Har haft en härlig dag i butiken med massor
med kunder som handlat söta små saker och
en hel del utklädnadsprylar...


Sara i butiken :) Världens BÄSTA Sara

Jag o Sara tog tag i skyltfönstret  och
fräschade upp med nyheter inför alla avslutningar.

TOP MODEL tävlingen avslutas nu på fredag så
glöm inte bort att lämna in ditt bidrag om du vill
vara med och vinna ett av de FYRA presentkorten
som vi lottar ut bland ALLA deltagare :)



Hade även ett inköpsmöte idag och det var trevligt
att träffa Hans som jag inte mött på ett tag :) Så håll
ögonen öppna för snart kommer en leverans med
en massa skojsiga saker som jag vet att många
längtat efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0