Fab shopping i Skånskt vinterlandskap :)


Fab shopping today...

Vilken kontrast att vakna upp och bege sig ut i detta Skånska
vinterlandskap denna tisdagsmorgon. Efter gårdagens
fantastiska vårkväll blev det en smärre chock för hjärnan att
behöva ställa om ;) nu på morgonen. Morgontrafiken
kändes som smått kaosartad då vägarna var täckta med
tjock is och ingen verkade ha räknat med detta...minst av
alla vägverket :)

Nu väntar en något annorlunda dag för mig...inte så mycket
arbete i dag utan en dag med lite mer inriktning på hälsa.

Behöver du en ny snygg sjal så här i "snötider" så kan jag
rekommendera dig att ta en runda inom Butik Jasmin i
Kristianstad. De färgglada palestinasjalarna passar såväl
i snöoväder som under den härliga vårpromenaden :)



Ett urval av alla färger som finns att välja bland, 98 kr

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack snälla...))



Det är kul att palestinasjalen blev en hit igen...de är ju SÅ snygga..)

2009-03-24 @ 10:45:18
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: elina

Vilka fina sjalar, jag älskar dom!

Jag lägger till dig på bloglovin, för din blogg var bra.

Lägg gärna till mig med!

kram

2009-03-24 @ 16:03:46
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0