Härliga onsdag :)

Vilket fantastiskt vårväder dagen bjudit på idag...
På lunchen gjorde jag ett besök hos min coolaste
frisörska Tanja på Studio Pink i Kristianstad.

Hon är så bra på att klippa mitt hår...och så bra på
att "hitta" alla nya gråa hår som tittar fram ;) men
som jag sa : tror jag kommer att klä väldigt bra i silver :)

Det var skönt att bli av med alla risiga toppar, blir ju
så när man har så långt hår som jag att man "glömmer"
bort att klippa sig :)

När jag kom tillbaka så hade givetvis skojsige Henke
tittat in i butiken...hi hi hi ...han ÄLSKAR att sälja snygga
saker till oss :) Så där beställde jag sååå läckra armband
och halsband som kommer att komma om ett par veckor.
Det var inte direkt planerat men när man hittar guldkornen
slår man till direkt...
  
            
                 Silverörhängen Butik Jasmin

De här snygga örhängena har vi fått hem igen, de blev
så populära att de tog slut men nu finns de åter i butiken
till alla er som missade dem sist vi hade dem hemma :)

Vänta nu inte för länge ifall du är sugen på ett par :)
De kostar 160 kr och är i Äkta Silver, finns även med
texten LOVE PEACE HAPPINESS

När vi stängt för dagen idag så åkte jag och Sara och
pantade burkar...guuuuud alltså? Dricker vi så mycket
coca cola på jobbet....oj oj oj....sen passade vi på att
handla mat när vi ändå var i farten och vet ni vad...vi har
hunnit både att chatta på "gröna gubben" och pratat
i telefon sen vi kom hem efter jobbet...det kallar jag
RIKTIGA ARBETSKAMRATER ♥

Ta var på dina vänner och lev livet,

Kram Malin.



Kommentarer
Postat av: Jag

Ja de är härligt när man börjar känna sig som en egen person!!

2009-03-18 @ 21:57:43
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack :) Ja de va himla roligt. Behöver verkligen en ny :) Vilka fin örhängen!!!

2009-03-18 @ 23:17:23
URL: http://psissi.blogg.se/
Postat av: Tessie

Vad kostar örhängena?.. jätte jätte fina ju, blir sugen på ett par! :D

2009-03-20 @ 20:20:02
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Malin

Svar: Tessie, de supersnygga örh kostar 160 kr och är i Äkta Silver :)

2009-03-23 @ 22:00:51
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0