Hungrigt inköp ...

    
     Vi har över 150 olika dofter i butiken :)

När leveransen med nya doftoljor kom igår
slog det mig att jag måste ha varit sååååå
hungrig när jag beställde dem. För hör här
vilka våra allra nyaste doftoljor är :

             Hasselnötsnougat
             Nyrostat kaffe
             Mörk choklad
             Icecream n´cookies
             Skånsk äppelkaka


Ja, jag kan berätta att ALLA dessa nya dofter
doftar ljuvligt gott och är perfekta när sötsuget
gör sig påmint...

Doftoljorna använder du i en aromalampa eller
i små doftkrus. De sprider en behaglig doft och
finns i över 150 olika dofter, så du kommer nog
att hitta just din favorit.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack snälla...)))

2009-03-19 @ 07:37:26
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0