Konsten att få in tusentalssaker på 42 kvm

What a sen lunch idag...men nu är jag mätt o belåten :)
Önskar vi haft en skön säng här i butiken så "chefen"
kunde unna sig en tupplur då o då ( ja alltså i personal-
rummet då menade jag ;) ) Hur skulle det annars se ut???

Som jag berättade tidigare idag skulle det komma varor....

           
             Tisdagsleverans hos Butik Jasmin

Och det kom...Det täckte typ hela fasaden på butiken...
Oooops...nu gäller effektiv planering och känsla :)

Förstår om du e nyfiken på vad det är i alla boxarna ;)
men nu har jag dessvärre inte tid att blogga mer så
det får du längta efter ett tag till...eller varför inte komma
till butiken o  hälsa på :)



Nu ska jag fortsätta att hjälpa Sara med att packa upp och
prismärka alla nya varor...

Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Tessie

ja men verkligen en hel go tjej :)

jaså har hon!! ^^, duktig med andra ord ^^ jätte fin ju :)

2009-03-17 @ 19:15:23
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Förstår du hur pinsamt de va haha. Vad kul de ska bli att komma på fredag och se allt de nya. Kram

2009-03-18 @ 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0