Mitt i veckan :)



Varit på skatteinformationsmöte idag halva dagen :) och uppgraderat
min ekonomiska nerv :)

En runda inom butiken och blev happy över att se ALLA NYA HÅRFÄRGER
vi fått hem till håret :) och dessutom fanns där helt nyinkomna mobil-
strumpor med High School Musical, Betty Boop, Hannah Montana och
Hello Kitty :) Ska fotografera dem i morgon så att ni kan beställa här om
ni vill :)

Kan oxå berätta att i morgon får vi hem nya örhängen till ÖRONHÅLTAGNINGEN,
vit sten har varit slut ett tag så alla ni som väntat på den kan komma till
butiken i morgon och pierca öronen :)

Det har kommit många nyheter i butiken denna vecka men jag har inte haft
möjlighet att fotografera dem ännu eftersom jag arbetar med mycket annat inom
mitt företag. Lovar att försöka hinna ikapp lite med fotograferingen här till
bloggen i morgon...

Som inköpare har jag många saker i luften mest hela tiden...i dag kom en rolig
katalog med HALLOWEEN-prylar :) Känns som en evighet dit :) Sommaren har
ju inte ens börjat...och hösten är på kontoret...redan...så är det i inköparens
vardag :) gäller att ligga minst två steg före hela tiden :)

Har du tips på något du vill kunna köpa hos oss i butiken är det bara att skicka ett
mail :)

Nu är det middagslagning som ska påbörjas...

Hej svejs så länge...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tackar!!

Du får höra av dej om det krånglar vid "installation"... :)

Jag undrar också om jag får använda din butikslogga för att länka till dej från min sida?



Kram Anna

2009-03-11 @ 21:19:59
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0