Snacka om Rubiks kub, kolla in min KÄRLEKSKUB ;)


   Kärlekskuben hittar du hos Butik Jasmin :) 40 kr

Har du hört om rekordet med Rubiks kub...knappt 11 sek
och killen lyckades få till hela kuben...inte dåligt vill jag
påstå.

Kommer själv ihåg hur min mamma satt uppe hela nätterna
80 talet och försökte klura ut kuben...och hon lyckades
så klart...Själv har jag för mig att jag till slut gav upp eftersom
mitt tålamod kanske inte passar riktigt in på sådana klurigheter ;)
Sen var det lätt att bända loss några "småkuber" och fixa till den
lite elegant oxå vips var den "klar" ... ha ha ha ha...

Nu har vi fått hem en kärlekskub i butiken och den är väl perfekt
att ge bort som present till någon som man har lite extra "vårkänslor"
för ;) Bli inte sur ifall du inte får ihop den bara...bruksanvisning
medföljer nämligen inte.

Så kvällens "lektips" blir : TA FRAM KUBEN :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de får vi absolut göra :) Kram

2009-03-17 @ 21:12:18
Postat av: Anna

Hej!

Hoppas du haft en bra dag?!

Här får du en länk av mej... :)

Kram



http://miranna.blogg.se/2009/march/till-mina-triggers.html

2009-03-18 @ 16:28:25
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0