Tjingeling

Å vad jag var trött i morse, orkade knappt inte gå upp...
Förstår inte varför? Tror att jag drog mig en kvart extra
efter det att alarmet på mobilen försökt väcka mig för
tredje gången...ha ha ha

Sen blev det fart...och nu är jag på jobbet och väntar på
en pall med varor ( minst ) så nu måste jag piggna till ;)

Älskar att få nya varor...älskar kaos i butiken...hi hi hi

         
                     Tröttis väl på jobbet ;)

Nej, nu måste jag ta tag i saker o ting här :) Kan tipsa
om att leveransen som kommer idag innehåller bl a
slime, studsleror och andra klämkäcka saker som jag
vet att många längtat efter :) Så ta en runda till stan så
blir du först ut med nyheterna :)

Ha en lovely day, Kram Malin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!

God morgon!!

Ja, du... Det verkar nästan som att jag sitter här hela tiden, va...?? ;)

Men, som det står i mitt horoskop: "Som tvilling är det den snabba, men behärskade tanken, som gäller..."

(hihi)

Har fått upp farten på bloggandet och det tar mej högst 10 min att slänga ihop ett inlägg.. :)

Eftersom mitt jobb är det andra kallar fritid, så måste jag ju "låtsas" att jag jobbar när sonen är i skolan.. (hihi)



Ja, jag fick ditt mail igår och jag fixar till ikonen osv under dagen.. (Se... Jag "jobbar" ju faktiskt... Som din webdesigner... Hehe)



Kram och ha en toppentisdag!

2009-03-17 @ 10:33:35
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Tessie

Hejsan!

jag har vart in här till och från och måste säga att du har verkligen en mysig blogg :) mysig affär med verkar de som för den delen. Ville bara önska en fortsatt trevlig dag :)

2009-03-17 @ 10:56:54
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Anna

Klart!! :)

Hoppas och håller tummarna för att det ser bättre ut nu... :)

2009-03-17 @ 11:13:39
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0