What a feeling :)

             
                  Åhus badbrygga i morse, nice ;)

Vilket väder alltså...kanon :) Kan bara inte låta bli att
prata väder efter denna härliga morgon :)

Vaknade av ett gulligt sms från en kompis i morse,
min dag var gjord...tack...jag blev glad :)

Tog en promenad innan frukost och det var ju bara
BÄST!!!!! Vindstilla, sol, fågelkvitter och minimalt vågskvalp :)

Nu blir det till att greja klart med pappersarbete, en runda
in till butiken, tänkte hotta upp mitt "reseapotek" inför min
kommande resa :) så ska ta en runda inom apoteket på
lunchen.

Hade jag fått välja skulle jag nog ha valt att sitta kvar nere vid
stranden idag för det var helt underbart skönt där nere.

I min brevlåda hittade jag leveransen från MANDEL 
Har du lust att kolla in snygga plagg så ska du besöka
min bloggvän Evas blogg och hemsida :) Hon skriver om
sin vardag med sin butik o lite till och dessutom har hon en
helt fantastiskt bra service med supersnabb leverans om
du hittar något du vill köpa :) Själv har jag hittat hur många
fina plagg som helst där som jag köpt. Love Mandel ;)

Ha en fortsatt finfin dag och njut i den härliga vårsolen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud, så mysigt!!

Med en så'n start på dagen så kan du ju inte bli annat än bra! :)

Ha det gott!

2009-03-19 @ 13:28:03
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vilken härlig bild!

2009-03-19 @ 14:18:24
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: litentanta

hmmm, är som att vi bor på olika planeter ju... här uppe är det snöigt o eländigt, så mycket snö minns inte jag att vi haft i Umeå sen -88, eller om det nu var -86... vackert ett tag men sen ledsnar man liksom...



havet, älskar ju det, o sand...



2009-03-20 @ 18:49:07
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Rano

Vad härlig bild! Ger verkligen en sommarkänsla :')

2009-03-21 @ 10:41:52
URL: http://mygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0