Äntligen :) snart Mors Dag

              
               Rosalie o Tryffel finns hos Butik Jasmin i Kristianstad :)

               Oj, nu har jag försökt logga in här i över en halvtimme
               och egentligen har jag ju inte tid med det så här på
               morgonkvisten ;) Men nu verkar det funka igen iaf :)

                Happy me :)

                Alla gulliga mammor där ute...nu drar det ihop sig inför
                MORS DAG på söndag...Ett tips är att själv titta ut någon
                liten trevlig sak som sedan barnen eller mannen sticker
                iväg och fixar.  Jag gissar att särskilt "mannen" blir särskilt
                glad :)



Smyckena är från Pearls for Girls och finns hos Butik Jasmin Kristianstad :)

            
Nu ska jag lasta bilen med loggopåsar som ska fyllas på
             i butiken. Senare idag inväntas en pall med hårfärg så det kommer
             att bli uppackning utav det. ALLA STUDENTER ska ha karneval mm
             nu i dagarna så de ska spöka ut sig riktigt ordentligt :)
             De brukar bli så söta ;) och det är så roligt när de ska välja i butiken
             bland alla hattar o annat som vi har för att klä ut sig :) Polis brukar
             vara extremt populärt :)

             Hoppas din tisdag blir fab :) och glöm inte bort att i morgon har vi
             extraöppet mellan 18 - 20 med fina erbjudande i butiken :)            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0