Bara vara

Längesedan jag hade en "bara vara dag", känns som
om det snart är dax. Vill gärna fösöka pricka in den när
himlen är klarblå och solen skiner :) Får väl börja att kolla
väderprognoserna.

Har faktiskt jobbat ända tills nu ikväll men det beror på att
lite annat kommit emellan idag som tog en del av min tid.

Kan inte låta bli att visa er ett så snyggt armband som vi
har i butiken just nu :)


Pearls for Girls 249 kr :) Så underbart snyggt :)

Annars har väl dagen varit som den mest brukar idag, i morse
återlämnade jag min "lånade" supersnygga Audi A4 som jag
fick ha igår i väntan på min egna bil. Var inte helt säker på att
jag ville byta nycklar idag men jag var ju så illa tvungen. Skämt
o sido så är jag helglad i min bil. Fast lånebilen var något
snabbare och något coolare :) Har blivit så kär i vita bilar men
det går nog över för vad jag hört så är det ju årets modefärg i
just billack :)

Hann med TVÅ inköp idag till butiken :) och jag lovar dig att snart
får vi verkligen inte plats med en endaste pryl till på Jasmin :)
Så snälla ni kom nu och hjälp oss att få lite mer plats :)
Sara höll på att få spader i går på alla kartongerna...ha ha ha
Men hon tog tjuren vid hornen och släpade iväg med eländet
till källaren :) Du är GULD värd Sara...men det vet du nog redan ;)

Har haft något strul med mailen men hoppas det ska rätta till sig
för det är så frustrerande att se mail studsa fram o tillbaka och till
slut inte veta om det är skickat eller inte. Blir ju rädd att missa något
viktigt :)

Har ni mailat mig o inte fått något svar är det en bra idé att kanske
skicka ett mail till :)

Ha det bra så hörs vi i morgon :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jo, de får nog in enormt mycket pengar på det...

2009-05-13 @ 21:34:53
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: vesna

va fint =)

2009-05-13 @ 22:03:00
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack detsamma... Underbart att skämma bort sig ibland! Man gör det för sällan helt klart...



Jätte mysig butik du verkar ha!! Synd man inte bor i Skåne längre =/

2009-05-13 @ 22:07:21
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Fei

Fint armband! Hinner inte lägga upp bilderna idag, men förhoppningsvis imorgon :)

2009-05-13 @ 22:15:54
URL: http://feisreality.blogg.se/
Postat av: Marie

Du har fått en utmärkelse av mig=)

2009-05-14 @ 09:14:09
URL: http://miaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0