Berlock med sötvattenpärlor - 29 kr


Berlock med sötvattenpärlor  - 29 kr

Den här söta lilla berlocken kan man ju bara inte motstå,
är lika söt att hänga i ett armband som på en halskedja :)

Priset är ju bara underbart :) och pärlorna finns i flera
olika färger.



Jag, Sara o Lotta på Butik Jasmin o de fina presenterna

I fredags hade vi världens presentigaste dag i butiken :)
och då snackar jag om presenter till oss som jobbar där :)

Lotta hade slagit in så snygga presenter till mig o Sara att
vi knappt inte ville öppna dem. Det roliga när vi väl hade
öppnat dem var att hon valt innehåll med tanke :)

Tack, både jag o Sara blev HAPPY ♥

I fredags hände det mycket i butiken, våra kära grannar EXIT
hade lyckats tända fyr på en muffins i micron och hela
räddningsstyrkan fick rycka ut och utrymning av alla butiker
skedde. Känns som om vi börjar bli bra på detta nu då det
händer ganska ofta att brandlarmet går i gång i vårt hus.

Det händer mycket i min lilla butik :)

I dag måndag...ny vecka...nya utmaningar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, en sådan berlock hade jag gärna haft i mitt silverarmband. Får bli en tur till butiken snart känner jag. KRAM

2009-05-18 @ 15:36:08
Postat av: Therese

Jackan köpte jag i stocholm det är VILA:) Var rea med 200spänn billigt och bra! Hoppas allt är bra med dig! Kraam

2009-05-19 @ 09:47:51
URL: http://nightswimming.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjingeling!!

Tihi, det har du ju rätt i!!

Har jag inte tänkt på (vilket innebär att jag missat 12 st morsdags presenter... Dags att göra något åt saken!!) L

Kram och ha en jättebra dag!

2009-05-19 @ 12:44:50
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Lotta Praktikant ;)

Ja nu har jag som praktikant fått vara med om allt förutom snattare. tack för alla fina inlägg om mig = ) hoppas ni har de bra i den lilla rosa butiken.

Kram



2009-05-19 @ 16:49:41
URL: http://chare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0