Härliga vecka - ny kompis i butiken :)

Ny o fräsch vecka igen :)

Nu börjar vårt nya märke Pearls for Girls verkligen
komma till ro i butiken. I dag kom det STORA stället
och jag har jobbat på under dagen med att piffa till
det riktigt bra :) Då vi har näst intill hela deras sommar-
kollektion är det ju inte bara till att hänga upp utan det
krävs en hel del planering och öga för att det ska bli
snyggt och bra.

Ännu mer leveranser kom  i dag, bl a Diddlinas nya
kompis Simsaly som har fått mycket plats i Diddlhyllan :)
Hon är så söt och kan trollbinda vem som helst :)
En tokfin "kompis" bok finns nu med  Simsaly i butiken :)

Inom en snar framtid ska vi ha en liten "premiär" med
Pearls for Girls och även lite andra kuliga saker i butiken.
Vill du få info ang den kvällen så är det bara att maila din
e-post adress till [email protected] så kommer du
med i vårt kundregister och du behöver inte vara rädd att
missa något som händer hos oss :)

Tänkte sticka ut o springa en runda men känner att jag
faktiskt inte orkar så jag struntar i det i kväll...kanske i
morgon ;)

                      
                               Simsaly :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja skulle vi gjort=) lägger in bilder nu så får du se vad du tycker;)kram

2009-05-11 @ 20:29:11
URL: http://miaca.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jajamen, de ska jag allt ta o göra :) Kram

2009-05-11 @ 20:45:38
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjingeling!

Du är så söt som viskar... fniss

Klart jag kommer förbi. LOVAR denna gången!!

Pearls 4 girls! Snyggt! Såg deras smycken i en butik här i Laholm och jag SKA HA!! :)

Bamsekram och ha en fin dag!!

2009-05-12 @ 15:10:45
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0