Laugh love live

Har haft en riktig trötthelg, känns som om orken runnit iväg.
Så kan det vara ibland och då känns det bra att livet är fullt
med små ljusglimtar som piggar upp.


  
Supersnyggt armband från Pearls for girls hos Butik Jasmin

Snyggt armband som är helt nyinkommet i butiken piggar
upp sådana här tröttdagar :) Själv har jag samma fast i
halsband :)

I morse vaknade jag rätt tidigt efter en soft kväll som avslutades
med att titta på Schyffert på TV ( riktigt kul humor )
Jag tog en promenad och sen var jag bara tvungen att ta ett
par bilder på mitt fantastiskt söta äppleträd som står i min
trädgård. Nu i blomningstider är det så sockersött att jag
kan stå o kolla på det och bara tänka hur fint det är :)
Blommorna är så där ljus ljus rosa och vita :)


                 Jag är helt förälskad i mitt puderrosa äppleträd :)

         
        

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så fina bilder! :)

...men du... Till naglarna... Det är ju det som är hela grejen... Att man bara fixar till dom om dom går sönder... :) Och så finns det ju såna där braiga knivar man kan använda... ;)

Kram och ha en bra helg & mors dag!

2009-05-28 @ 15:15:26
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0