Underbara unge :) och saliga "girls"

Har varit på utvecklingssamtal i skolan och det är
bara så underbart härligt att sitta där och supa in
alla positiva vibbar :)

Denna morgon made my day :) Är stolt mamma :)


Jag o Hugo :)

Kontorsarbete hägrar och det känns lite gråmulet ute så
det passar bra när jag ändå måste sitta inne och multi-
plicera.

Jag hade ju ett trevligt inköpsmöte under gårdagen och
det känns verkligen lyckat :) Är du nyfiken på vad som
komma skall så ta dig till butiken i stan och spana in
några små tecken vi placerat ut ( vi längtar verkligen tills
alla de nya smyckena kommer ). Alla "girls" där ute
kommer att bli saliga av lycka...och alla killar glada att
snabbt kunna hitta favoritpresenten till flickvännen, mamma
eller syrrorna :)

Kan vara något stök i butiken idag då jag vet att Sara som
bäst håller på att skylta om i vårt skyltfönster :) Men tro mig,
snart kommer det att vara Kristianstads mest omtalade
skyltfönster :)  :)  :)

Lovely tisdag :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahah ja man får nöja sig med de lilla. De måste vi i alla fall göra i sommar = )

2009-05-05 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0