VIPKVÄLL extra ÖPPET på ONSDAG 18-20


      Pearls for Girls, Butik Jasmin Kristianstad :)

Nu ska jag maila ut inbjudan till vårt extra KVÄLLSÖPPET
på onsdag kväll :) Det kommer att bli erbjudande i hela
butiken mellan 18 - 20 och små presenter till de 20 första
som handlar för  minst 300 kr :) , vi har öppet som vanligt
under dagen och erbjudanden gäller endast 18 - 20.

Tidigare har våra små VIP-kvällar varit välbesökta och det
lär det nog bli även på onsdag :), hoppas jag.

Barntävlingen med TOP MODEL fortsätter och bidragen har
redan börjat droppa in så smått i butiken :) Har hängt upp
några på väggen om ni har lust att kika på dem :)

Nu ska jag sätta fart med mailen och göra några beställningar :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: LOVE - HIGH - HEELS /Bloggen för dig som älskar high heels

Vackra smycken!

2009-05-25 @ 09:22:22
URL: http://lovehighheels.blogg.se/
Postat av: LOVE - HIGH - HEELS /Bloggen för dig som älskar high heels

SVAR: Roligt att höra att du tyckte om min nystartade blogg :)

2009-05-26 @ 00:20:56
URL: http://lovehighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0