Full fart :)

Jag ska inte skylla på att jag har mycket att göra just nu utan istället berätta om allt
kul som jag faktiskt lagt min tid på :) , då bloggen varit något dåligt uppdaterad.

Helgen som är på G kommer att sparka igång julruschen ordentligt nu och vi har
bråda tider i butiken att förbereda med ALLA nya varor, skyltningar mm.
Känns som om vi även i år kommer att hinna bli klara med vår julskyltning inför
söndagens julskyltning här i Kristianstad.

Hoppas du kommer och tar dig en titt i vårt skyltfönster och gillar du den ska du
givetvis RÖSTA PÅ OSS i JULSKYLTNINGSTÄVLINGEN, du är då med och kan vinna
ett presentkort på 1000 kr i valfri butik :)

I dag då jag kom hem från jobbet testade jag julens första glögg och vi passade på att
montera ihop adventstjärnorna och hängde upp dem på sina platser :) Jag är rätt allergisk
mot lösa sladdar och jag tror att jag lyckades rätt bra att få även dem på plats.

Njöt av plattan med Lars Winnerbäck samtidigt och längtar tillbaka till konserten som jag
och goda vänner var på i helgen. Han hade en kanon spelning här i Kristianstad och jag
är verkligen nöjd :)

Vi ses i butiken :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0