FYRA TOKLYCKLIGA TJEJER HAR VUNNIT :)


Fyra lyckliga tjejer vann presentkort hos Butik Jasmin, Kristianstad

Äntligen är FYRA VINNARE i vår supercoola TOP MODEL DESIGNTÄVLING
dragna. Alla tjejerna är informerade om sina vinster per telefon :)

Vi fick in jättemånga bidrag till tävligen och ALLA bilder var fantasifullt
designade. :) Tack för alla fina teckningar.

Är du nyfiken och vill få inspiration till dina egna bilder som du skapar
i TOP MODELS DESIGNBÖCKER är det bara att komma in i butiken och
titta på alla modeller vi satt upp på väggarna :) Vi har även kvar alla
bidrag i en pärm som kom in vid vår förra tävling. Säg bara till oss i
kassan ifall du vill kika i den :)

         
Det kom in så många bidrag i vårtävling att vi fått hänga upp
bilderna på tre ställen i butiken :)

I dag drog vi alltså lott för att utse våra FYRA VINNARE :)


Olidligt spännande i butiken idag vid lottdragningen :)

GRATTIS TILL VÅRA FYRA VINNARE I DENNA TOP MODEL TÄVLING :)







Kommentarer
Postat av: Anna

Tack!!

...och jajamensan, jag tänker fortsätta pimpla mitt kaffe med näsan i vädret... ;)

Har du börjat märka av julruschen ännu... L

Kram och snart ska jag till Kristianstad igen...

Eller i alla fall i närheten...

Fatta att jag kände mej dum när jag kom hem sist och insåg att jag varit där utan att leta upp dej...

Hade en massa annat tjafs som snurrade i huvudet och var nog inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk, för det är ju inte varje dag som man ska posera med en klocka på rumpan... asg

2009-11-16 @ 20:41:50
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0