Fönsterputsare av hög nivå :)

Igår hade vi en sådan där kulig dag i butiken igen...ja, vi har
ju det rätt OFTA faktiskt :) :) :) Små händelser som förgyller
vår vardag på jobbet :)

Då det var dax att snygga till lite i vårt skyltfönster efter
vår härliga Hello Kitty skyltning så kände jag att vi skulle
försöka lyfta fram Halloween lite smått men ändå inte för mycket.
Känslan för Halloween är väl att det är populärt med maskeradfester
inför det men kanske ändå inte lika mycket som för ett par år
sedan.

När man väl har skyltat om är det rätt kul om alla människor
kan stanna till och kolla in lite i fönstret så vi tog tag i saken och
bestämde oss för att putsa fönstret ( vilket är rätt högt ).

Sara började, hon gillar att hugga i :)


Sara tänkte: Aha...detta går lätt...

Men sen kom vår sötaste granne Weronica och ville hjälpa till...


Weronica hade något förflutet som fönsterputsare
sa hon... ha ha ha...fattade inte riktigt om hon skämtade...

Sen skulle Sara skoja till det och sa: jaha nu ska det inte förvåna
mig om det kommer en snygg kille förbi precis när jag står här
med häcken ut mot stan... ha ha ha ... :)

Och tro det eller ej...så kommer kvinnans drömman förbi...
o erbjuder sig att HJÄLPA TILL !!!!!!!!WOW vilken kille alltså...
en så´n skulle man ju ha hemma för sjutton :) :) :)


Trevlig kille som gärna hjälpte oss att putsa fönstret
i går... och JA HAN ERBJÖD SIG SJÄLV...

Tusen TACK vem du nu var :)

Snacka om att MOTIVERA och ENGAGERA... Butik Jasmin !!!!!

Och vad gjorde jag då? Hrm...ja jag är ju arbetsledare så jag
fotograferade  och hejade på och SKRATTADE så jag höll på att dö....

Resultatet blev kanon...

 
Butiks Jasmins VÄLPUTSADE och nyskyltade skyltfönster i Kristianstad

LEV LIVET ♥ HA KUL :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilket hjälpsam kille ^^ och det är alltid roligast att stå och titta på och skratta medans dom andra gör jobbet ;)

2009-10-14 @ 11:28:33
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Linda

Lysande brudar, haha

2009-10-14 @ 21:03:48
Postat av: Linda

Lysande brudar, haha

2009-10-14 @ 21:04:22
Postat av: Gossipmom.se

Härligt med så hjälpande personer, den killen skulle utan tvekan behöva komma förbi hemma hos mig med. Mína fönster har sett sina bästa dagar för länge sedan ;-)

2009-10-21 @ 12:27:20
URL: http://www.gossipmom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0