"Friskluftsdag med en massa skratt"


Morgonpigg om man säger så :)
På väg mot vår "friskluftsdag"

Dagen startade vid kl sex i morse och
ni som bor i Skåne har säkerligen haft
drag kring knuten idag :)

Vilken fantastiskt KUL dag det blev!
Jag, Hugo och Sara drog iväg till
Karlskrona för att vara med i en fotbollscup
där :) Hugo passade målet och jag o Sara
supportade :) Åhus HBK lyckades hålla
sig kvar till kvartsfinal...superbra spel
hela dagen :)

 
Jag o Hugo           Åhus p98...vågen :)

Klockan 16.30 var det dax att packa väskan
och återvända mot Skåne...
Efter en sportig dag fick det bli middag på
Gyllene M:et :) och just som vi satt därinne
fick jag syn på en nyöppnad GODISBUTIK
mittemot :) och där tog Saras fina "håll igen
på godsaker" tema slut :) :) :)

 
Fin avslutning :)   Mindre påse? Nopp...

 
Lördag? Nopp...   Fullastad bil? Japp...

Detta var nog årets roligaste och bästa
"friskluftsdag" vi har haft tillsammans,
jag, hugo och Sara :) Många skratt,
bra räddningar i målet, god mat, mycket
godis och ett fantastiskt blåsigt o härligt
höstväder :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, huh+fy tusan!!

Det var tufft gjort!!

Inte ens min hund ville gå utanför dörren idag... :)

Kram och förlåt att jag är superkass på att kommentera för tillfället...

2009-10-04 @ 22:58:46
URL: http://miranna.se
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Ja visst är de helt underbart söta :D

Jag måste passa på att berömma dig för din fina header när jag är här inne & svarar. Verkligen underbar :) Hoppas du får en bra vecka!

2009-10-04 @ 22:59:33
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Ja Miranna vet att du har fullt upp :)

Janina, supertack det är www.miranna.se som

gjort den :) Kolla in hos henne :)vet jag :)

2009-10-04 @ 23:18:31
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nice! Passar på att besöka Internet när Alva sover -får inte bli någon vana. Idag har jag iaf jobbat på min hemmafruroll och lagat kyckling med ris & curry - ja, den riktiga från scratch då alltså.

Kram sis

2009-10-05 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0