HELLO KITTY - SMYCKEN

 

 
Hello Kitty Smycken 160 kr / st, Butik Jasmin Kristianstad

Dessa små sockersöta HELLO KITTY smycken finns nu helt nyinkomna
i butiken tillsammans med en hel del andra HELLO KITTY smycken.

Hello Kitty har funnits sedan 1972 och är mer populärt än någonsin i
Sverige just nu. Hello Kitty tilltalar alla möjliga tjejer, allt från små flickor
som tycker katten e söt till tonårstjejer som vill ha produkterna i en
något mer kitchig touch några i min egen ålder samlar fortfarande på
Hello Kitty och kommer till oss och köper så fort vi får hem nyheter.

Så om du är en av många andra som gillar HELLO KITTY ta dig en tur
till butiken och välj bland alla våra NYA HELLO KITTY PRYLAR...





Kommentarer
Postat av: eva

ha ha ha ... skulle bara kika in lite snabbt och kolla om du lagt upp några nya Hello Kitty - grejer på sistonde... och det var väl dråpligt att jag då möts av just detta inlägget =)

Örhängena måste bli mina, jag mailar dig så kanske du kan skicka dom!

2009-10-25 @ 22:45:28
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0