Nyheter och en härlig hösthelg...

Fredagen verkar bjuda på ett strålande höstväder med klarblå himmel
och solsken :) Vilken härlig dag...

Nu har vi packat upp och fyllt upp hela vårt STORA STÄLL med smycken
från PEARLS FOR GIRLS. Så många NYA snygga modeller :)


Pearls for Girls mitt favoritmärke i butiken just nu :)

Eftersom det kommit så många nya smycken i allt från ringar, berlocker,
halsband, örhängen och armband så tänker jag bara presentera en av
mina absoulta favoriter idag.

Det är ett otroligt lekfullt halsband och armband i en enkel snygg kedja :)
Berlocken går att öppna och du byter "kulan" efter humör och klädval :)
Visst är det piffigt :)

Dessutom är kedjan i en perfekt modell där du själv kan välja hur många
och vilka berlocker du vill designa ditt personliga smycke med.

 
Halsband 249 kr, Armband 199 kr   "Godiskulor" :) i glas o strass 49 kr st

Kollektionen är i försilvrat koppar och modellerna passar både som
festsmycken och vardagskul. jag tycker om när smycken går att använda
till alla möjliga plagg för då känns det som en bra investering :)

Pearls for Girls smyckena är så fina att ge bort till kompisar och jag vet
nog ingen tjej som inte skulle bli glad för ett sån´t här kul smycke.

Ut och shoppa loss i den härliga hösten :) och bor du inte i närheten så
gör som så många andra och maila mig så fixar vi din beställning :)

Ha en skön helg och njut av livet för det ska jag göra ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

God morgon!!

fniss Underbart!! Du har bra vänner du... Hihi!!

Den där bilden i tidningen har gett mej många fniss och garv den senaste veckan... :)

Jag ska minsann dyka "på riktigt" hos dej,

så att du kan visa mej DIN försäljningstaktik... ;)

Tror inte du behöver "ta i med hårdhandskarna" precis, för jag är ganska svag för "Pearls for girls" redan nu.. :)



Kram och ha en riktigt mysig söndag...

2009-10-11 @ 11:30:16
URL: http://miranna.se
Postat av: Anna

...dyka upp, ska det ju vara, men det fattade du säkert... Haha!

Nyvaket på den här sidan skärmen, vet du... :)

2009-10-11 @ 11:32:01
URL: http://miranna.se
Postat av: Desse

Jag provade att trycka på grodorna men jag vet inte om det är något fel på datan för det gick inte. Men jag hoppas du kan använda andressen ändå, den är: [email protected]



KramKram

2009-10-11 @ 17:28:07
URL: http://honitavlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0