Best friends <3

Att dela hjärtan med sin bästa kompis är en rätt kul grej :)
Vi har många olika halsband med "brythjärtan".

   

   

   

   

Detta är några av alla de sorter vi har i butiken, det
finns dessutom harband, ringar och nyckelringar med
Best friends hjärtan på.

Visst är de fina att dela och ge bort till sin bästa kompis.

"Jag kommer ihåg när jag och min bästis skulle åka till
stan för allra första gången utan föräldrar på en shoppingtur.
Vi hade våra handväskor med oss och det roliga var att
våra mammor sa att vi var tvugna att ha dem innanför
jackorna så att ingen skulle stjäla dem. ha ha ha...vem
skulle ta våra väskor????? ... ha ha ha... vi var nog lite
besvikna för bara handväskan var ju en upplevelse i
sig :) Shoppingturen gick bra och vi åt på Clock innan vi
tog bussen hem igen. Clock var som Mc Donalds på min tid :)"

Känner du igen dig Cattis????? ;) ??????

Man har en del roliga bästishistorier i bagaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0