Miljötänk - Kundvagn tillverkad av 250 petflaskor

 
Utlandskänsla och miljötänk på COOP FORUM i Helsingborg :)

Har hittat min favoritmatbutik i Helsingborg nu senast då vi var där
för några dagars semester. COOP FORUM är nybyggd och ligger på
Landskronavägen.

Min första tanke då vi hämtade kundvagnen var: Wow vad coolt,
känns som om vi är på utlandssemester!
Sen när jag kolllade lite närmare visade det sig att den var gjord av
250 st PET-flaskor...då kändes det liksom ännu mer WOW-känsla :)

Butiken är väldigt fin inuti med otroligt gott om space, vilket jag
verkligen gillade...manuell fiskdelikatess, där vi köpte goda havs-
kräftor, manuell köttdisk, där nygrillad majskyckling inte gick av
för hackor.

Ett riktigt lyckoklöver för mig då jag annars inte är speciellt
förtjust i att handla just mat...men äter upp den gör jag gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0