Premiär för långbyxor inleds med akrobatiska övningar


Jag o Hugo på Åhus Strandfestival, vi tog en plats i det rosa skimmret

Första dagen denna sensommar med LÅNGBYXOR. Friska vindar i
Skåne i dag gör att premiären är spikad...

Märkligt att jeanstyg verkligen kan krympa av att hänga fint på en galge
i garderoben. Drog på mina favvojeans och upptäckte till min förvåning
att de krympt och krävde vissa akrobatiska rörelser för att komma
på plats.

Varför är det så svårt att göra sig av med välingångna jeans...
Har tänkt att slänga dem tidigare men det går bara inte, när jag står där
framför alla jeans i garderoben så likt en magnet dras jag till de
där slitna välpassande jeansen, likadant varje gång.

När jag är bekväm och trivs då gör jag ett bra jobb och det måste chefen
gilla :) och eftersom JAG är chef så blir det mina favvojeans denna
premiärdag för långbyxor och dagens resultat kommer att bli enastående ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0