2010 - Ett av mina fantastiska år :)


Januari, Egypten Sharm el Sheik - Underbart väder, vatten o sällskap


Februari, Sport - Bus o kärlek :)



Mars, Branäs - Hugos första skidåkning :) Lyckad semester


April, Våren på G


Maj, Österlen med familjen :) Lillasyster fyllde 30...



Juni, Sommarlov - midsommar på landet



Juli, Sommar - semester



Augusti, Utflykter - Hav, Strand, Kräftor


September, Höst - Kalas, Bak, Jobb  



Oktober, Butik Jasmin 17 år :) Provdyk, Shopping o Återträff



November, Kära återséende - Bowling, Pyssel hemma




December - Vintern kom till Skåne - Julrusch, Julmys och Hugo 12 år
                   på nyårsafton...hurra...

  Tack kära bloggvänner som följer min blogg ♥
Kram ♥


Inte mycket kan toppa ett underbart 2010 :) I vardagen har massor
med roliga saker smygit sig in detta år, allt från resor-spabesök-roliga
möten-jag har lärt mig spela tennis-fotbollsmatcher-bowling är en
het nyhet i vår sportiga familj :) -skidåkning-paddling-grillning-fester-
Kristianstadsdagarna-Åhus Beachhandbollsfestival-renovering hemma-
skottning i massor-bilkörning-loppisar-landet-utflykter-jubileum mm mm

Ser framemot ett spännande, skojigt, härligt, lyckligt och lärorikt 2011 med
samma och ännu bättre förutsättningar som jag haft tidigare.

Tack till alla mina nära o kära som finns för mig i alla väder...ni vet 
vilka ni är...love you ♥

 
            
                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0