Bokstavsörhängen o massor med snygga piercingsmycken


Bokstavsörhängen hos Butik Jasmin 40 kr/par :)

Nu har två nya leveranser kommit med efterlängtade smycken :)

Bokstavsörhängen i läckra färger för dig som har hål i öronen.
Supersnyggt att matcha till våra populärna namnarmband :)

Alla ni som tålmodigt väntat med spänning på att få se alla våra
nya piercingsmycken till naveln kommer nu att bli glatt överraskade.
Utan att överdriva vill jag påstå att detta är några av våra finaste
smycken till naveln någonsin :)

Passande nog är det gott om tid för alla tomtar att komma och
fylla sina julklappssäckar enligt önskelistorna där ute :)


Ett litet smakprov på fina navelpiercingar hos Butik Jasmin :)
Många fler modeller och färger hittar du i butiken :)


Kommentarer
Postat av: natalie

vart ligger din butik behöööver verkligen ny piercing!!!! snälla svara !

2010-12-22 @ 01:11:35
Postat av: Malin

SVAR: I Kristianstad vid Lilla Torg :)

2010-12-25 @ 22:05:35
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaaart ligger butiken? :D

2011-02-20 @ 20:27:57
URL: http://miawiken.blogg.se/
Postat av: mollyfredriksson

hej!

sitter & letar efter lite piercingar till mig själv.

Det finns ingen sida du har som man kan kolla på dem?

2011-04-02 @ 14:44:12
URL: http://mollyfredrikssons.blogg.se/
Postat av: Sanna Bergström

Hej! Jag tycker att smyckena som du har på bilden är otroligt fina! Jag skulle gärna vilja beställa några av dem och undrar om det är möjligt? Jag bor i en liten stad som heter Nora (ca 3,5 mil norr om Örebro). Finns smyckena kvar? Snälla kontakta mig via min mail om de fortfarande finns till salu!

Hälsningar Sanna

2011-04-21 @ 21:46:06
Postat av: Alexandra

Hej,Det är såhär att jag söker navelsmycken och hittar inga som har fallit mig i smaken än så länge, men nu när jag såg din blogg så är jag jätte intresserad av några navelpiercingar jag sett här, finns det någon möjligthet att beställa liknande eller om ni har någon sida att beställa ifrån? eller finns andra alternativa möjligheter? finns på min mail, skulle vara super tacksam för svar! =)

2011-06-14 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0