CLINIDERM BY ACO


Buzz-paket från Cliniderm :)

Med posten kom det idag min nya Buzzadorkampanj
från Cliniderm. Att vara Buzzador innebär att få ta
del av och prova på (oftast) nya produkter på
marknaden och sedan sprida kunskap och tycke om
produkterna.

Cliniderms exklusiva produkter hittar du på apoteken
runt om i landet. Produkterna är framtagna för vår
nordiska livsstil och klimat. Tillsammans ger produkterna
dig optimal effekt.

Nu kommer jag att prova de produkter jag erhållit och
under januari kommer jag att berätta mer samt ha
en tävling här på bloggen där du kan vinna ett av mina
fyra lyxiga kit från Cliniderm. Så håll utkik framöver...

Vill du redan nu veta mer om Cliniderms produkter kan
du klicka dig vidare till deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Har du börjat prova dem?

Tycker dom verkar vara riktigt bra :)

2011-01-09 @ 21:40:19
URL: http://alessandra.se
Postat av: Malin

SVAR: Jättebra produkter :) Just nu kan du vinna ett paket här på bloggen. Svara på en fråga samt kommentera om varför just du vill vinna ett av de fyra paketen :) Lycka till :)

2011-01-10 @ 08:26:32
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0