Gästbloggare vecka 1


Hemma hos Jenny får tomtarna stanna i några
dagar till.
                                                          


Under vecka 1 gästbloggar Jenny, Malins lillasyster, här hos Jasmin & Friends.


Tomtarna på bilden får stanna uppe ett par dagar till innan de återigen packas ned i lådan avsedd för julpynt. Visst är det roligt att pynta till advent varje år, men nästan ännu roligare att ta ned allt vad tomtar, girlanger och allt vad det heter, tycker jag. 

Under vecka 1 har jag den stora äran att få skriva de första inläggen hos Jasmin & Friends år 2010. Min tanke är att bjuda på flera inlägg under veckan, som jag hade tänkt ska handla om en gnutta inredning, mycket bebis (i skimrande rosa förstås!) och tips på butiker och bra nätshoppingsajter. Jag har en förhoppning om att även besöka systers butik under veckan och välja ut några personliga favoriter att blogga om. Hoppas att ni vill följa med!

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0