Glimtar från lillans rum

 
 
Lite nytt, lite gammalt och lite lånat - så har vi inrett lillans rum.

Alvas rum stod klart först någon månad efter hennes ankomst till världen, då vi inte visste om vi väntade en pojke eller flicka. Hade jag fått bestämma hade vi tagit reda på könet när tillfälle gavs på ultraljudet, mest av praktiska skäl, men Stefan ville inte och idag är jag glad att vi väntade. Det var spännande att inte veta och vi blev verkligen överraskade när vår älskade lilla flicka tittade ut. Alla utom en trodde ju att det skulle bli en kille! Mest eftersom det sas att jag hade en riktig 'pojkmage'. Jag hade dock mina aningar då jag var helt galen i färskpressad apelsinjuice, för det sägs ju att man väntar en flicka då. 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad fint du har gjort på Alvas rum:) Alltid kul att göra det lite tjejigt med rosa. Visst kan det vara praktiskt att ta reda på barnets kön men jag skulle också gilla spänningen att inte veta. Det kvittar ju egentligen, kille som tjej:)



Härligt att ni får lite snö där nere. Kan ni behöva, lite kyla kunde ni också få...haha



KRAMAR

2010-01-06 @ 17:13:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men ååå vilket härligt prinsessrum!! ;-)

Jättemysigt.

Kramar

2010-01-07 @ 20:42:11
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Är det någon som har bra smak så är det minsann min lillasyster :) Önskar hon kunde hjälpa mig att få rätsida på en del rum här hemma ;) Kram på er.

2010-01-11 @ 22:16:14
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0