Gulliga Lillasyster

Lillasyster & friends


Jenny o Alva  2010

Vad roligt att så många av min lillasysters
"gamla" blogggläsare kikat in hos mig och
läst när hon gästbloggat på min blogg.

Jenny lade ner sin blogg Lillasyster & friends
när lilla Alva föddes då hon kände att tiden
behövdes till lilla bebisen :)

Jag hoppas att lillasyster känner bloggsuget
igen och får lust att skriva några rader hos
mig. Får ta och resa på semester lite oftare
och lämna plats åt henne :)

Inte nog med att hon fixade med Jasmin & Friends,
hon passade huset och tog hand om Hugo
tillsammans med vår mamma och jag blev
verkligen GLAD åt att de städat ut julen här
hemma åt mig när jag kom hem :) :) :)

TUSEN TACK FÖR ALL HJÄLP ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken fin bild:)

Och JA du har en gullig syster.



Sköt om er alla. KRAM

2010-01-12 @ 20:24:45
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0