Pearls for girls

 
Smycken man vill ha!

För något år sedan läste jag för första gången om Pearls for girls hos min kära bloggvän Madeleine. Hon hade köpt ett sådant snyggt armband med en liten prinsesskroneberlock på, som visade sig vara Pearls for girls logotype. Jag berättade om märket för min syster. Kort därefter bokade hon in ett inköpsmöte med en säljare från Pearls for girls och sedan dess har två fulla kollektioner köpts in. Själv har jag ett halsband med orden 'Circle of life' på berlocken samt ett par ljusrosa hängande pärlörhängen, som jag tycker jättemycket om.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skojigt:)

Dom har ju supersöta smycken, både till vuxna och barn, och till bra pris.

Är så nyfiken på din storasysters butik:)



HA en bra dag. KRAMAR

2010-01-05 @ 09:35:17
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Roligt va ???? att jag fick ett tips från dig utan att du visste om det :) Tack :)

2010-01-11 @ 22:17:40
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0