Sockersött

 
 
Fler än mamma tycker att det är roligt att shoppa till en liten bebis.

Gissa om jag kände mig lyckligare än lyckligast när det stod klart att det var en liten flicka jag höll i min famn den där tidiga höstmorgonen för snart fyra månader sedan när Alva föddes. De fina bokstäverna är en present från min väninna Maria. De är köpta på Knoll och Tott i Helsingborg, Hello Kittyn kommer från Butik Jasmin och de rosa Ugg Australia modell Erin fick Alva av mormor och morfar i julklapp. Böcker av Elsa Beskow kan vi inte få för många av tycker jag. Förutom att sagorna är spännande är bilderna så fina att de gärna får stå framme på en tavellist eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh vad roligt Jenny att få läsa inlägg från dig och tack för mailet:)



Brukar ju kika in här med jämna mellanrum men som sagt inte så många uppdateringar.



Mysigt ni har det där nere och kul med babysimmet som gör igång snart. Skriver mer på mailen sen.



KRAM och hoppas vi ses snart



Ps. Kram till Alva.

2010-01-04 @ 15:26:00
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åhh vad kul att läsa dina inlägg Jenny, har saknat din blogg....!! Din syster är ju inte så flitig på att uppdatera nu förtiden...;-) är det kärleken som kan vara orsaken?? Gott Nytt År till er båda iaf!!



Kramar från Cattis

2010-01-04 @ 16:55:17
Postat av: Zandra

Ååå jag skriver som de tidigare, vad kul att få "Höra" från dej Jenny.

Saknar din blogg!!

Hoppas allt är bra med er alla, och att hela familjen haft en härlig jul och nyår.

Ser framemot många många inlägg den här veckan, så pass många att du bara måsta börja blogga igen :-)

Kramar

2010-01-04 @ 17:27:25
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jenny kom på ett litet uppdrag till dig i din systers butik.

Min systerdotter Inez fyller snart 3 år och älskar prinsessor och Hello Kitty, kanske du kan komma med lite presenttips från butiken:)



KRAM igen

2010-01-04 @ 20:03:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Jenny

Madeleine:

Tjoho, jag bloggar igen, om så bara för en vecka. Ska fundera lite på vad som skulle passa en blivande liten 3-åring som gillar Hello Kitty och prinsessor. Återkommer om det!



Cattis:

Ja, jag tycker också att det har varit lite glest mellan inläggen på sistone, så jag föreslog den här lösningen. Kan mycket riktigt vara kärleken, men också en massa jobb under december månad kan jag tänka mig. Vi ses på FB!



Zandra:

Vad kul att 'se' dig med! Var inne på din blogg för en tid sedan för att se hur det går med lägenheten. Snart dags för inflyttning - spännande! Följer ni bygget? Vi 'ses'!



KRAM

2010-01-04 @ 22:05:05
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja jo vi följer med ganska bra :-P Utvändigt ser de ju helt klart ut nu haha, men de är de säkert inte, nu hoppas jag bara att tiden går fort!

Å vad kul att du kikar in ibland, nästa gång får du lämmna ett avtryck :-)

Ha de bra!!

Kramar

2010-01-05 @ 15:20:43
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Jadu Cattis, nog har man lite mindre tid när man e kär men jag har ju en hel del annat oxå att sköta ;)Lovar att bättra mig :) Kram på Er alla.

2010-01-11 @ 22:19:47
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0