Söndagsmys hela dagen :)

Upp ganska tidigt idag då jag blev väckt i min skönhetssömn :)
Men man kan ju inte tacka nej till nybakade frallor till frukost så
jag snabbade mig upp och dressade om.

Sen blev det till att olja in mitt ekbord i köket, vilket jag inte gjort
på två år. Kändes verkligen som om det var på tiden att det blev
underhållet. Nu väntar jag på att det ska torka och jag lär väl få
vänta ett tag.

Nu har det blivit lite datorpyssel och jag spånar vidare på en del
idéer som jag har och som jag tänkt verkställa nu under 2010.

Ser att det redan börjat mörkna ute nu och det skulle faktiskt vara
rätt skönt med lite eftermiddagsvila och det är ju HÄRLIGA SÖNDAG,
så varför inte????????




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Ja, du har ju varit ganska flitig själv ju... ;)

Man gör så gott man kan... :))

2010-01-17 @ 17:58:05
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0