Egentidsfredag :)

Passade mig utmärkt att nya Plaza Kvinna glänste med
sitt glättiga omslag i min brevlåda då jag kom hem ifrån
jobbet i dag. Har tänkt att ha en egentidsfredag och bara
vara för en gångs skull.

       

Har haft fullt upp i butiken i dag då det verkligen bjöds
på kärleksfullt shoppingväder och en och annan tycks ha
tröttnat på att leva strandliv...

I går träffade jag en av mina favoritleverantörer och jag
hoppas att Henric håller vad han lovat och packar min
order personligen så att den verkligen kommer fram till mig
fortare än absolut snabbast...för nu har jag HELT slut på
bokstav A till namnarmbanden och det är minsann inte
lätt att pussla ihop namn utan A ;)

 
Henric på besök hos mig på Butik Jasmin och jag är nöjd :)

Henric gillar att skriva så att pennan glöder när han besöker mig, 
jag kan passa på att skicka en liten hälsning till Henrics trevliga chefer
att jag faktiskt inte är SÅ lätt att övertala då jag minsann är en
rätt så bestämd dam :) :) :) som vet vad jag vill...

Ha en härlig fredagskväll för det tänker jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0