FESTEN i KRISTIANSTAD ÄR i GÅNG :)

Dagens program
Klicka här för att komma till programmet :)

Ska du åka till Kristianstad för första gången
så är det verkligen läge att passa på nu.

I går gick startskottet för våra otroligt roliga
KRISTIANSTADSDAGARNA som kommer att
hålla i gång ända till lördag :)

Kristianstadsdagarna är en riktig folkfest där
vi går man ur huse och har trevligt tillsammans.

Här hittar du något för hela familjen och jag
älskar verkligen detta årliga evenemang, det
är nu man känner att KRISTIANSTAD hänger
med...

I går kväll blev det dans på Lilla Torg, vimmel
och kompischill för min del :)

I kväll längtar jag mest till konserten med
Attack på Lilla Torg, orginalbandet från 80-talet
river loss gamla godingar...ni minns väl:
Oa hela natten?

Sen kommer jag inte att missa vårt lokala band
på Stora Torg, Artmade som är riktigt bra :)

Bäst av allt är vimmlet och glädjen :)

VÄLKOMMEN till KRISTIANSTAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0