Helgen snart slut

Då var denna helgen snart slut och den har
varit kanontrevlig. Lillasyster med familj har
varit här och hälsat på och eftersom vi inte
ses så ofta är det extra kul :)

Helgen har varit ganska sportig, dans på
Kristianstadsdagarna, Beachhandbolls-
festivalen har dragit i gång här i Åhus och
den har en given besökare...mig :)
Jag har spelat tennis och badat i havet vid
flera tillfällen... en o annan cykeltur har det
oxå blivit här i Åhus.


Jag o Eric, grillkväll med Sis o familj :)

Härligt med denna underbara svenska sommar
och vet du inte vart du ska åka på semester
eller vill ta en spontan tur är Åhus otroligt
nice nu på sommaren :) och något jag varmt
rekommenderar.

Ha en härlig vecka :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för ett par härliga dagar! Vi kommer tillbaka soonish...

Kram

2010-07-19 @ 15:36:08
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0