TREVLIG HELG :)


Jag vid stranden i Yngsjö i gårkväll...myskväll...Mitt snygga halsband
är från Pearls for Girls smyckeskollektion, Butik Jasmin, Peace 129 kr

Var lite förvirrad i dag på jobbet då jag återigen var tillbaka efter
lite ledighet :) Sara hade nog ( o då överdriver jag inte ) ändrat om
i stort sett 97 % av butiken...ha ha ha...men jag behövde minsann
bara ringa henne för att fråga efter en endaste grej och det kallar
jag "duktigt" av mig :)

Eller kanske det beror på att alla kunderna själva lyckades hitta allt
de letade efter ;) Hur som helst har det varit fullt upp hela dagen
och det var så kul att vara på jobbet igen, lite trött nu men då är det
som det ska efter en dag på Butik Jasmin.

Undrar om den härliga sommaren är över nu? I går var det i alla fall
varmt i luften och vi cyklade på en liten utflykt till Yngsjö och det
var riktigt skönt på stranden och matsäcken smakar alltid extra bra
på en strand tillsammans med någon man tycker om :)

Trevlig helg på er :)

Kommentarer
Postat av: daniella

SV : vilken tur att de va okej =) hur länge har du haft en affär ?=)

2010-07-30 @ 21:30:47
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tjena kompis!

Riktigt härlig bild på dej!:)

Gillar din blogg riktigt mycket och undrar om int du skulle kunna hjälpa mig att "styla" och snygga till min blogg lika fin som din? :D Kram kompis..

2010-07-30 @ 21:39:11
URL: http://mathildahedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0