Volleyboll :)


Volleybollsturnering, tjejerna mot killarna :) på landet.

Semester innebär många aktiviteter, helst händer det något hela tiden
om Hugo får bestämma ;) Själv varvar jag gärna med en tupplur i
hängmattan men lite motion har ju ingen dött av så ett par matcher
blev det.

Det var riktigt kul att vi lyckades få upp nätet till slut och tänk att vi
kunde spela trots att TVÅ färgburkar tog slut då vi skulle rita linjer och
ändå räckte det bara till en halv volleybollsplan och en halv fotbollsplan :)

Måste erkänna att trots att mormor ( min mamma ) som påstod sig
ha spelat som "proffs" i yngre da´r och jag var i samma lag så blev vi
utklassade gång på gång av de små bolltokiga killarna. Förstår inte med
tanke på att varken hon eller jag känner oss som en dag över 25 :) :)

 
Mormor på plan :)                         Extra ALLT :) Lantfrukost :)

Med tanke på allt vi hittar på krävs det en ordentlig frukost och det
kan jag nog utan överdrift påstå att det bjuds på när vi är på landet :)
Vi älskar att äta frukost, skulle inte kunna hoppa över den.

Sagt o gjort, nu blir det frukost, ha en mysig torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0