Jag och mitt företag Butik Jasmin är på första sidan i Kristianstadsbladet idag :)HAPPY DAY!Läs om mig och min blogg i tidningen!


Foto: Malin Palm Kristianstadsbladet  Malin ( jag ) under intervjun i butiken.

Härligt att vakna upp och mötas av detta underbara väder, efter frukost-
bestyren hämtade jag in tidningen :) Kristianstadsbladet

Att mötas av denna färgglada bild på förstasidan i del B denna torsdagsmorgon
kändes hur bra som helst, den speglar verkligen mig i mitt företag.

Reportern Emilia Söelund kom tillsammans med fotografen Malin Palm och
besökte mig för några dagar sedan i butiken. De ville skildra det nya
fenomenet sociala medier. Läs artiklen på Kristianstadsbladet "Jasmin
bloggar i rosa"

Jag tycker såklart att det är spännande att få vara med i tidningen :) och
hoppas att artiklen sprider lite rosa glimmer över Kristianstad idag och
 även över resten av världen genom min blogg!!!!

Vi ses i butiken idag :) och som vanligt möts vi även på facebook ♥


Lämna gärna en kommentar, det gör mig ännu gladare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0